Sa Roinn Seo
1. Tairseach Seirbhíse do Chustaiméirí
1.1. Ag clárú le haghaidh cuntas
1.2 Cuir isteach seoladh ríomhphoist
1.3 Sonraí pearsanta
1.4 Náisiúntacht
1.5 Cruthaigh Pasfhocal
1.6 Fíoraigh Soghluaiste
2. ID-Pal (Tairseach Seirbhíse do Chustaiméirí)
2.1 ID-Pal a íoslódáil
2.2 Roghnaigh doiciméad
2.3 Scan an doiciméad
2.4 Cuir isteach sonraí pearsanta
2.5 Sonraí a dheimhniú
3. Nascleanúint a dhéanamh ar an Tairseach Seirbhíse do Chustaiméirí
3.1 Painéal na nIonstraimí
3.2 Déan coinne clárúcháin den chéad uair
3.2.1 Suíomh
3.2.2 Cosaint Shealadach
3.2.3 Cead chun cónaí
3.2.4 Cineál ceada
3.2.5 Cineál Duine Aonair nó Teaghlaigh
3.2.6 Roghnaigh Oifig Inimirce
3.2.7 Roghnaigh Dáta agus Am
3.2.8 Cuir isteach Ceapachán
3.2.9 Athrú ar Chealaigh an Cheapacháin
3.3 Ceisteanna
3.3.1 Catagóir Fiosrúcháin
3.3.2 Sonraí Fiosrúcháin
3.3.3 Cuir Iarratas isteach
3.3.4 Seiceáil Stádas
4. Foscríbhinn: Ceisteanna Tríú Páirtí

1. Tairseach Seirbhíse do Chustaiméirí
Is tairseach ar líne í an Tairseach um Sheirbhís do Chustaiméirí le haghaidh inimirce ar féidir léi tacú leat chun:
- Coinní clárúcháin céaduaire a chur in áirithe agus a athrú
- Seiceáil stádas d'fheidhmchláir
- Cuir ceisteanna lenár bhfoireann seirbhís do chustaiméirí
Ní féidir leat an Tairseach Seirbhíse do Chustaiméirí a úsáid chun cead a athnuachan fanacht sa stát nó iarratais a dhéanamh. Is féidir leat do chead a athnuachan ar ár suíomh Gréasáin .
1.1 Clárú do chuntas
Chun tús a chur leis, tabhair cuairt ar leathanach gréasáin na Tairseach Seirbhíse do Chustaiméirí
Roghnaigh Logáil Isteach/Cláraigh chun tosú: roghnaigh do theanga ag baint úsáide as an anuas
Más é seo do chéad uair ag baint úsáide as an Tairseach Seirbhíse do Chustaiméirí, ba cheart duit cliceáil ar 'Nach bhfuil cuntas agat?' chun tús a chlárú
1.2 Cuir isteach seoladh ríomhphoist
Is é an chéad rud is gá duit a dhéanamh ná do sheoladh ríomhphoist a chur isteach. Ní féidir leat ach ríomhphost amháin a úsáid . Cinntigh go n-úsáideann tú an seoladh ríomhphoist céanna a úsáidfidh tú le haghaidh feidhmchláir amach anseo. Ní mholaimid duit ríomhphost oibre nó coláiste a úsáid
Déanfaidh an tairseach do sheoladh ríomhphoist a fhíorú ansin. Gheobhaidh tú cód chun é seo a dhearbhú trí ríomhphost.
Ba cheart duit an teachtaireacht seo a fheiceáil i do bhosca isteach. Mura bhfuil tú in ann é a aimsiú, seiceáil d'fhillteán turscair nó dramhphoist.

Fill ar an Tairseach Seirbhíse do Chustaiméirí agus cuir isteach an cód.
Ba cheart duit an teachtaireacht seo a fheiceáil i do bhosca isteach. Mura bhfuil tú in ann é a aimsiú, seiceáil d'fhillteán turscair nó dramhphoist.
1.3 Sonraí pearsanta
Tabharfaidh sé seo go dtí an rannán sonraí pearsanta tú. Cuir isteach d’ainm, dáta breithe agus uimhir fón póca.
Ba cheart go mbeadh do shonraí pearsanta ag teacht leis na sonraí ar do dhoiciméid aitheantais. Má tá lárainm ar do phas nó ar do cheadúnas tiomána sa 'túsainm' cuir anseo é.
Scríobh do dháta breithe i LL/MM/BBBB, le laethanta ag teacht roimh míonna.
Mura dtagann do shonraí pearsanta go díreach lena bhfuil ar do dhoiciméad aitheantais, ní chuirfidh tú ár bpróiseas fíordheimhnithe ar aghaidh.
Cuir d'uimhir theileafóin leis an gcód tíre ceart. Caithfidh an uimhir a bheith le haghaidh fón póca mar cuirfimid téacs fíoraithe chuig do ghuthán.
1.4 Náisiúntacht
Cuir isteach do náisiúntacht agus do thír bhreithe. Cuir isteach uimhir do phas, fiú murab é an doiciméad é a úsáidfidh tú le haghaidh iarratas. Mura bhfuil doiciméad agat is féidir leat ríomhphost a chur chuig [email protected] .
Glacfaimid le pas atá imithe in éag má sholáthraíonn tú litir tacaíochta ón ambasáid ag dearbhú go ndearna tú iarratas ar phas nua. I gcás nach bhfuil aon phas éagtha ann, glacaimid leis an litir deontais agus an cárta gorm ón Oifig um Chosaint Idirnáisiúnta (IPO).
1.5 Cruthaigh Pasfhocal
Roghnaigh pasfhocal do do chuntas. Ní mór go gcuimseodh an pasfhocal:
- Ar a laghad litir litreacha beaga
- Litir chás uachtair amháin ar a laghad
- Uimhir amháin ar a laghad
- Carachtar speisialta amháin ar a laghad (! , @)
- 10 gcarachtar ar a laghad
1.6 Fíoraigh Soghluaiste
Cuir isteach uimhir theileafóin ionas gur féidir linn cód a sheoladh chugat. Ba cheart gurb é seo an uimhir theileafóin chéanna agus a chuir tú isteach roimhe seo.
Fill ar an tairseach agus cuir isteach an cód chun leanúint ar aghaidh.
Beidh ort aip ar a dtugtar ID-Pal a íoslódáil. Gheobhaidh tú téacs le nasc chun an aip a íoslódáil.
2. ID-Pal
2.1 ID-Pal a íoslódáil
Nuair a chliceálann tú ar an nasc sa téacs, seolfar chugat an aip ID-Pal a íoslódáil.
Tar éis duit an aip a íoslódáil, cliceáil ar an nasc arís chun fíorú aitheantais a thosú.
Ná roinn an nasc le haon duine.
2.2 Roghnaigh doiciméad
Roghnaigh doiciméad chun d'aitheantas a fhíorú. Is féidir leat pas nó ceadúnas tiomána a úsáid. Ní ghlacfar le cártaí seirbhíse poiblí.
2.3 Scan an doiciméad
Caithfidh tú do dhoiciméad a scanadh anois. Cliceáil 'ar aghaidh' agus cuirfidh ceamara do ghutháin tús leis an scanadh. Fan go dtí go bhfuil an doiciméad laistigh den fhráma atá le feiceáil thíos agus coinnigh go fóill é agus an app ag gabháil leis an íomhá. Déan é seo arís agus an taobh eile den doiciméad Caithfidh na híomhánna seo a bheith soiléir. Ná tóg pictiúir de fhótachóipeanna. Cinntigh nach bhfuil do lámh nó do mhéara infheicthe agus ná húsáid splanc ceamara.
Ansin, caithfidh tú aitheantas a dhearbhú le scanadh aghaidhe. Coinnigh do ghuthán os comhair d'aghaidh go dtí go bhfuil an fráma glas agus fan go mbeidh an scanadh críochnaithe.
2.4 Cuir isteach sonraí pearsanta
Cuirfidh tú do shonraí pearsanta isteach anois. Féadfaidh an app roinnt sonraí a líonadh go huathoibríoch bunaithe ar an scanadh, mar sin seiceáil an bhfuil siad ceart. Cuir d'ainm iomlán san áireamh mar atá liostaithe i do dhoiciméad.
2.5 Sonraí a dheimhniú
Nuair a chuireann tú do shonraí pearsanta isteach, iarrfar ort é seo a dhearbhú. Má dheimhnítear an t-iarratas, críochnófar do chlárúchán le ID-Pal agus osclaíonn tú rochtain ar an tairseach inimirce.
3. Nascleanúint a dhéanamh ar an Tairseach Seirbhíse do Chustaiméirí
3.1 Painéal na nIonstraimí
Nuair a bheidh tú logáilte isteach, ba chóir go mbeadh cuma mar seo ar an gcuntas
3.2 Déan coinne clárúcháin den chéad uair
Chun do chéad choinne a chur in áirithe, cliceáil 'Ceapachán Clárúcháin Céaduaire.'
3.2.1 Suíomh
Roghnaigh cén contae in Éirinn ina bhfuil cónaí ort faoi láthair
3.2.2 Cosaint shealadach
Roghnaigh cé acu an bhfuil nó nach bhfuil cosaint shealadach agat faoi Threoir an AE um Chosaint Shealadach
3.2.3 Cead chun cónaí
Ba cheart duit a rá más é seo do chéad uair ag clárú le haghaidh cead fanacht in Éirinn.
Ba cheart duit ‘ní hea’ a fhreagairt má bhí Ceadúnas Cónaithe Éireannach (IRP) agat roimhe seo. Más gá duit do chlárú a athnuachan, is féidir leat é a dhéanamh anseo .
3.2.4 Cineál Ceada
Roghnaigh cén cead a bhfuil tú ag clárú dó. Chun tuilleadh a fhoghlaim faoi na coinníollacha a bhaineann leis na ceadanna seo, tabhair cuairt ar an leathanach seo .
3.2.5 Duine Aonair nó Grúpa Teaghlaigh
I gcás ceadanna áirithe is féidir go n-iarrfar ort an bhfuil tú ag cur in áirithe duit féin nó mar theaghlach. Má tá tú ag clárú mar theaghlach, roghnaigh cé mhéad a bheidh ag teacht chuig an choinne.
3.2.6 Roghnaigh Oifig Inimirce
Roghnaigh suíomh do choinne.
3.2.7 Roghnaigh Dáta agus am
Roghnaigh dáta agus am do choinne ag baint úsáide as an bhféilire thíos. Cuimhnigh, ní mór duit clárú laistigh de 90 lá tar éis duit teacht go hÉirinn.
3.2.8 Cuir isteach Ceapachán
Nuair a bheidh coinne curtha in áirithe agat, gheobhaidh tú ríomhphost á dhearbhú seo.
3.2.9 Athrú nó Cealaigh Ceapachán
Más mian leat do choinne a athrú nó a chur ar ceal, cliceáil ‘clárú’ chun do roghanna a fheiceáil.
3.3 Ceisteanna
Chun ceist a chur isteach le ball dár bhfoireann seirbhíse do chustaiméirí, cliceáil ar 'Cuir Iarratas'.
3.3.1 Catagóir Fiosrúcháin
Cabhraigh linn do cheist a fhreagairt níos tapúla trí cheann de na catagóirí fiosrúcháin seo a leanas a roghnú
- Iarratas ar Víosa: ceisteanna faoi conas d’iarratas ar víosa a chomhlánú
- Clárú: fiafraigh faoi chlárú do do chárta IRP
- Doiciméad Taistil: iarr go gcuirfí doiciméid ar ais, cláraigh athruithe seolta ar dhoiciméid, iarr doiciméid éigeandála
- Cónaí Intíre agus Cead: iarraidh pas a fháil ar ais ón TDD agus fiafraigh faoi incháilitheacht d’iarratais
- Cearta Conarthacha AE (EUTR): fiafraigh faoi incháilitheacht, conas do chead a athrú agus cén iarratas atá le cur isteach
- Saoránacht: fiafraigh faoi iarratas a dhéanamh ar shaoránacht trí bhreith, trí shliocht nó trí eadóirsiú
- Athrú ar Shonraí Pearsanta: iarr athruithe ar d’ainm, do sheoladh nó d’eolas teagmhála ar iarratais reatha
3.3.2 Sonraí Fiosrúcháin
Déan cur síos ar do cheist agus conas is féidir linn tacú leat. Is féidir leat doiciméid ábhartha a cheangal mar dhoiciméid taistil, taifid leighis nó tras-scríbhinní scoile. Ba cheart duit iad seo a chur isteach mar PDF, JPEG nó PNG nach mó ná 5MB.
3.3.3 Cuir Iarratas isteach
Nuair a chuireann tú do cheist isteach, ba cheart duit an fógra thíos a fheiceáil. Is féidir leat stádas do cheisteanna a sheiceáil trí úsáid a bhaint as an gcnaipe 'Ceisteanna' ar an mbarra uachtarach.
3.4 Seiceáil Stádas
Is féidir leat tuilleadh eolais a fháil faoi d’iarratais reatha trí ‘Stádas’ a chliceáil
Aguisín: Ceisteanna Tríú Páirtí
Is féidir le haturnaetha nó oibrithe ENR tacú le cliaint tríd an bpróiseas inimirce ag baint úsáide as an Tairseach Seirbhíse do Chustaiméirí. Chun seo a dhéanamh, ní mór duit do chuntas féin a shocrú ar an Tairseach Seirbhíse do Chustaiméirí. Ní féidir leat cuntas Tairseach Seirbhíse do Chustaiméirí a bhunú thar ceann duine eile . Ach, a luaithe a bheidh cuntas socraithe agat is féidir leat fiosrúchán a dhéanamh ar a son.